Dyrektor:

 

Anna Kowalczyk Gmach Główny KUL GG-102 tel. 81 445 41 92 anna.kowalczyk [at] kul.pl

 

 

Koordynatorzy:

 

Wojciech Wciseł

(zespół prasowy)

Gmach Główny KUL GG-109B   wojciech.wcisel [at] kul.pl

Urszula Żelazo

(promocja międzynarodowa)

Gmach Główny KUL GG-109a tel. 530 759 177 urszula.zelazo [at] kul.pl

 

 

Pracownicy:

 

Michał Bednarczyk GG-109A tel. 81 445 42 90 michal.bednarczyk [at] kul.pl
Katarzyna Bojko GG-101 tel. 81 445 41 09

katarzyna.bojko [at] kul.pl

Justyna Hanusz

GG-401 tel. 81 445 36 28

justyna.hanusz [at]kul.pl

Łukasz Kaczmarek GG-401 tel. 81 445 42 61 lukasz.kaczmarek [at] kul.pl
Robert Klimek GG-56 tel. 81 445 41 01

robert.klimek [at] kul.pl

Tomasz Koryszko GG-401 tel. 81 445 42 61

tomasz.koryszko [at] kul.pl

Ewa Kula GG-101 tel. 81 445 40 79

ewa.kula [at] kul.pl

Katarzyna Stępniak GG-109A tel. 81 445 42 90 katarzyna.stepniak [at] kul.pl
Grzegorz Tutak GG-101

tel. 81 445 40 79

grzegorz.tutak [at] kul.pl
Leszek Wojtowicz GG-101 tel. 81 445 41 10

leszek.wojtowicz [at] kul.pl

       

 


 

W skład Akademii wchodzi również Uniwersyteckie Centrum Medialne (tel. 81 445 40 34, 501 135 409).

 

 

Koordynator:

 

Dr Małgorzata Żurakowska
GG-47   malgorzata.zurakowska [at] kul.pl

 

 

Pracownicy:

 

Tomasz Najda GG-47   tomasz.najda [at] kul.pl
Anna Swęda GG-47   anna.sweda [at] kul.pl
Grzegorz Winnicki GG-47   grzegorz. Winnicki [at] kul.pl
Tomasz Charytanowicz GG-254 tel. 81 445 42 54 tomasz.charytanowicz [at] kul.pl
Paweł Piwowarski GG-254 tel. 81 445 42 54 pawel.piwowarski [at] kul.pl

 

 


Wszelkie sprawy prosimy zgłaszać, w miarę możliwości, przez system zgłoszeń na platformie e-kul:
e.kul.pl/zgłoszenia/nowe zgłoszenie
Adresat: Akademia Nowoczesnych Mediów i Komunikacji
Kategoria: fotograf, UCM, grafik, organizacja uroczystości, materiały promocyjne, strona internetowa itp.

 

W związku z wykonywaniem przez Dział zadań na rzecz całej społeczności uniwersyteckiej prosimy o zgłaszanie potrzeby ich wykonania z co najmniej tygodniowym wyprzedzeniem (w przypadku grafika oraz materiałów filmowych i transmisji z trzytygodniowym wyprzedzeniem). W przeciwnym wypadku nie możemy zagwarantować, że zdołamy wykonać je w terminie.

 

Autor: Leszek Wojtowicz
Ostatnia aktualizacja: 12.07.2021, godz. 09:34 - Grzegorz Tutak