Filologia polska I stopnia

karty przedmiotu

 

rok 1

 

analiza_i__interpretcja_dziel_nowych

cyfrowy_i_tradycyjny

czytanie_dramatu__antyk__barok_1

gramatyka_opisowa_-_fonetyka_i_fonologia

gramatyka_opisowa_-_slowotworstwo

historia_literatury_-_analiza_i_interpretacja_dziel_dawnych_sredniowiecze_-_barok

historia_literatury__analiza_-_oswiecenie

jezyk_polski_dla_celow_specjalistycznych_nauka_turystyka_biznes

korespondencja_sztuk_literatura_-_sztuki_plastyczne_1

kultura_polska_dla_studnetow_z_zagranicy

lacina_z_elementami_kultury_antycznej

leksykologia_i_leksykografia

literatura_powszechna_-_oswiecenie

literatura_powszechna_sredniowiecze_barok

podstawy_wlasnosci_intelektualnej

poetyka_i_

tutoring

 

rok 2

arcydziela_dramatu_na_ekranie

arcydziela_sztuki_filmowej

aspekty_prawne

biografietwórców

emisja_i_impostacja_glosu

estetyka_xx_i_xxi_w-

gramatyka_opisowa_-_fleksja

gramatyka_opisowa_-_skladnia

historia_kina_specj_teatr_film

historia_literatury_analiza_i_interpretacja_dziel_nowozytnych_pozytywizm

historia_literatury_analiza_i_interpretacja_dziel_nowozytnych_romantyzm

istota_i_granice_teatru

jezyk_scs

korespondencja_pisarzy_z_dziecmi

krytyka_i_muzyka

krytyka_i_polityka

krytyka_teatralna_i_filmowa

kryzys_egzystencjalny

kultura_jezyka

kultura_polska_dla_studnetow_z_zagranicy_1

kultura_w_mediach_i_sieci

makro-_i_mikroregion

nowe_zjawiska_w_sztuce_filmowej

nurty_i_gatunki_filmowe

od_sceny_misteryjnej_do_komedii_dell_arte

okres_swietnosci_teatru_hiszpanskiego_i_francuskiego

podstawy_copywritingu

poetyka_ii

poetyka_w_praktyce

proces_powstawania_przedstawienia

projekt_teatralny

proseminarium-literaturoznawstwo

proseminarium_jezykoznawstwo

romantyzm_w_perspektywie_etno-komparatystycznej_-_problem_fantastyki_literackiej

scena_elzbietanska_i_szekspir

stylistyka_praktyczna

sztuki_wizualne

teatr_alternatywny

teatr_alternatywny_wyklad

teatr_i_dramat_antyczny

wprowadzenie_do__krytyki

wystapienia_publiczne 

 

rok 3

dialektologia_z_socjolingwistyka

dramat_a_teatr_xx_wieku_

dramat_najnowszy

estetyka_i_aksjologia_-_zjawiska_i_problemy_konwersat_-_i_stp_fp

glowne_nurty_polskiego_romantyzmu_na_tle_europejskim

gramatyka_historyczna_jezyka_polskiego

hierarchie_-_sasiedzi

hierarchie_mistrzowie

historia_jezyka_polskiego

historia_literatury_modernizmu

historia_literatury_polskiej_po_1918_r__

kradziez_literacka_w_kulturze_epok_dawnych

krytyka_i_polityka_

lingwistyka_kulturowa_wyklad_

lublin_nazwami_pisany

nowa_kultura_-_kultura_w_mediach

oto_odlatuje_poezja_europejska_xvi_i_xvii_w-_w_spotkaniu_z_ponadzmyslowym

przelamywanie_konwencji_dramatyczno-teatralnych

przemysl_filmowy

seminarium_licencjackie_literaturoznawcze_

seminarium_lic-_jez

teatr_a_film

teatr_w_mediach

wspolczesne_zycie_literackie_i_kulturalne

wybrane_zagadnienia_literatury_emigracyjnej_-_konwersatorium

 

 

Filologia polska II stopnia

karty przedmiotu

 

analiza_przekazu_medialnego

analiza_wspolczesnych_tekstow

antropologia_kultury

codziennosc_i_niezwyklosc_w_wieku_oswiecenia

doktryny_estetyczne_i_literackie

doktryny_estetyczne_tradycja

dydaktyka_jezyka_polskiego_w_szkole_podstawowej

dydaktyka_jezyka_polskiego_w_szkole_ponadpodstawowej

emisja_glosu_karta_przedmiotu

estetyka_kulturowa

gram-_funkcjonalna_cz-_2

gram__funkcjonalna___cz-_3

gram__funkcjonalna_cz-1

gry_i_zabawy_w_nauczaniu_jpjo

interpretacja_bez_granic

jezyk_polski_jako_dziedzictwo_narodowe

jezyk_isztuk_wizualnych

jezykoznawstwo_korpusowe

jezykoznawstwo_ogolne

komparatystyka_intersemiotyczna_i_jej_romantyczne_konteksty

komunikacja_miedzykulturowa

kultura_i_komunikcja

kultura_polska_w_nauczaniu_jezyka_polskiego_jako_obcego_2

kultura_popularna

laboratorium_slowa

lektura_dziela_filmowego

lingwistyka_kryminalistyczna

literatura_ostatniego_trzydziestolecia_-_miedzy_wysokimi_standardami_a_rozrywka

media_i_poznanie

metodologia_badan_literackich

metodologia_badan_nad_jezykiem

metodyka_pjo__cz-_1_i_2

metodyka_pjo_cz--3

multimedia_w_pracy_polonisty

najnowsze_zjawiska_w_literaturze_polskiej

nowoczesne_technologie_w_nauczaniu_jezyka_polskiego_jako_obcego

od_claudela_do_wojtyly

podstawy_content_marketingu

podstawy_dydaktyki

poetyka_reklamy

polscy_pozytywisci_i_modernisci_spoza_kanonu_lektur

polszczyna_biblijna

praktyka_glottodydaktyczna

praktyki_psychol--pedagog-

praktyki_w_sektorze_kreatywnym

praktyki_zawodowe__naucz-

przemiany_wspolczesnej_polszczyzny

rozwijanie_sprawnosci_cwiczenia

rozwijanie_sprawnosci_konwersatorium

rynek_i_kultura

seminarium_jezykoznawcze

seminarium_literaturoznawcze

sprawnosc_i_poprawnosc_jezykowa

sztuka_konwergencji

teatr_a_widowisko

teatr_wspolczesny

teatr_wspolczesny_wybitni_tworcy_i_ich_dziela

teoria_literatury

virtual_storytelling

wiedza_o_komunikacji-_wybrane_zagadnienia

wielkie_tematy_i_motywy_sztuki_europejskiej_i_swiatowej

wielokulturowosc_polskiej_literatury_wspolczesnej

wybrane_zagadnienia_z_teorii_literatury

zaawansowane_technologie_cyfrowe_w_pracy_filologa

 

 

Autor: Magdalena Grela-Tokarczyk
Ostatnia aktualizacja: 30.01.2024, godz. 17:21 - Magdalena Grela-Tokarczyk