Letnia Akademia Kompetencji Biura Karier KUL to inicjatywa, której celem jest merytoryczne wsparcie osób wchodzących na rynek pracy poprzez pokazanie możliwych ścieżek rozwoju zawodowego oraz wyposażenie w nowe kompetencje. Inspirujące e-szkolenia przeprowadzą topowi eksperci HR, praktycy biznesu i doświadczeni doradcy rynku pracy.


Wydarzenie jest adresowane do studentów, świeżo upieczonych absolwentów i osób z dorobkiem zawodowym. Letnia Akademia Kompetencji to zastrzyk praktycznej wiedzy i użytecznych treści podanych w przyjemnej formie webinarów on-line.


Do naszych e-szkoleń może dołączyć każdy przez telefon, laptop albo komputer stacjonarny i uczestniczyć w nich z każdego miejsca na ziemi, nawet w klapkach na plaży;) dlatego zarejestruj się jeszcze dziś! Możesz wziąć udział w każdym z webinarów!

 


 

Kalendarz Letniej Akademii Kompetencji 2021

 


 

www2

 

Data:15.07.2021 r. (czwartek) godzina 13:00- 14:30

 

Prelegentka: Anna Zadrożna, Trainer, Consultant, Coach

 

Tytuł webinaru: Czy Ty zarządzasz karierą, czy ona zarządza Tobą?

 

Link do rejestracji: https://kariera.kul.pl/index.php/346634?lang=pl

 

Opis webinaru: Jak definiujesz udaną karierę? Jeśli wszystko byłoby możliwe, jak wyglądałaby Twoja ścieżka kariery?

36% respondentów najczęściej udziela (niemal) identycznej odpowiedzi, podczas gdy 64% udzieli dwóch częściowo lub całkowicie różnych odpowiedzi.

 

Podczas naszego spotkania odpowiemy na pytania:

- jakie istnieją wzorce oraz jaki jest Twój: Linear, Expert, Spiral lub Transitory?

- co z tą informacją dalej zrobić?

- na co zwracać uwagę przy wyborze oferty / pracodawcy?

- jak planować dalsze kroki, by kariera była świadomą drogą, a nie tylko „autopilotem” lub zlepkiem przypadkowych zdarzeń?

- jakie zadawać pytania podczas procesu rekrutacyjnego, by rozpoznać, czy kultura organizacyjna pasuje (i w jakim stopniu) do naszych potrzeb?

 

Anna Zadrożna- kończąc studia magisterskie z Psychologii, Anna zaczęła swoją karierę w TMP Worldwide (teraz Morgan Philips Hudson) w 2001 r. Rekrutowała w branżach takich, jak pharma, przemysł (ciężki), budownictwo, IT oraz FMCG. W 2006 r. objęła stanowisko Starszego Specjalisty HR w LOT, następnie HR Managera w BDO oraz w Idea Bank, a wreszcie: Dyrektora Projektów HR w PKP Intercity. W międzyczasie ukończyła trzy kierunki studiów podyplomowych: Zarządzanie kompetencjami zawodowymi pracowników, Coaching profesjonalny, Kadry i płace w prawie i praktyce. Od 2011 r. współpracuje z Career Angels, gdzie wspiera zarówno executives (rozwój kariery, szukanie pracy, personal branding), jak i firmy (szkolenia, outplacement, poprawa KPIs w HR, employer branding).

 


 

 

 

Data: 22.07.2021 r. (czwartek) godz. 10:00- 11:30

 

Prelegentka: Aneta Brońska, doradca zawodowy ds. przedsiębiorczości w Biurze Karier KUL

 

Tytuł webinaru: Elementy prawa pracy: prawa i obowiązki pracownika, umowa o pracę i inne formy zatrudnienia

 

Link do rejestracji: https://kariera.kul.pl/index.php/965746?lang=pl

 

Opis webinaru: Zakres tematyczny webinaru będzie obejmował prawa i obowiązki pracownika, umowa o pracę i inne formy zatrudnienia (umowa zlecenia; umowa o dzieło; umowa o dzieło z przekazaniem praw autorskich; kontrakt B2B), case study, sesja pytań i odpowiedzi (Q&A), indywidualne konsultacje.

 

Aneta Brońska- od ponad trzech lata jako doradca zawodowy ds. przedsiębiorczości w Biurze Karier KUL pomaga studentom i absolwentom rozpoczynać i rozwijać ich własne biznesy. Swoje doświadczenie budowała na stanowiskach Opiekuna Klienta Biznesowego oraz jako Manager w Fundacji Akademickie Inkubatory Przedsiębiorczości. Ponad 3 lata działała w organizacjach pozarządowych i studenckich takich jak AEGEE, AIESEC, Forum Młodych Lewiatan. Uczestniczyła w wielu szkoleniach z zakresu sprzedaży, marketingu, design thinking. Wierzy w siłę komunikacji i współpracy. Prywatnie fanka zdrowego stylu życia i dobrej kawy.

 


 

 

 

Data: 03.08.2021 r. (wtorek) godzina 10:00- 11:30

 

Prelegentka: Dorota Maj, psycholog, doradca zawodowy, coach szkolenie na poziomie PCC ICF

 

Tytuł: Rozmowa kwalifikacyjna

 

Link do rejestracji: https://kariera.kul.pl/index.php/918428?lang=pl

 

Opis webinaru: Rozmowa kwalifikacyjna jest często decydującym etapem procesu selekcji kandydatów. O czym pamiętać, aby pomóc szczęściu i zdobyć wymarzona pracę? Jak nie dać się zaskoczyć pracodawcy? Jakich pytań spodziewać się podczas rozmowy? Jakich błędów nie popełniać? Odpowiedzi na te pytania padną podczas webinaru. Dodatkowo poruszymy aspekt przygotowania do rozmowy, profesjonalnej autoprezentacji i mowy ciała.

 

Dorota Maj-psycholog, doradca zawodowy, coach szkolenie na poziomie PCC ICF

 


 

 

 

Data: 12.08.2021 r. (czwartek), godzina 12:00- 13:30

 

Tytuł webinaru: (Nie)pełnosprawni w pracy- warsztaty aktywizacji zawodowej

 

Link do rejestracji: https://kariera.kul.pl/index.php/854123?lang=pl

 

Opis webinaru: Właśnie rozpocząłeś poszukiwanie pracy bądź stażu, a jesteś osobą z orzeczeniem o niepełnosprawności? A może ktoś z Twoich znajomych posiada orzeczenie i  stawia swoje pierwsze kroki w karierze zawodowej? Zapraszamy do udziału w spotkaniu, na którym opowiemy Ci o możliwościach zatrudnienia, o miejscach pracy i projektach kierowanych do  osób niepełnosprawnych. Opowiemy o zawodach, w których to właśnie osoby z orzeczeniem o niepełnosprawności stanowią większość i o tym jak odnaleźć swój wymarzony zawód. Na spotkaniu dowiesz się również jak napisać i przygotować profesjonalne CV. „Krok po kroku” pokażemy każdy etap pisania CV, zwrócimy uwagę na najważniejsze rzeczy, na które zwracają uwagę rekruterzy, a także odpowiemy na pytanie dlaczego zdjęcie w CV pełni tak ważną rolę. Będzie dużo wskazówek oraz porad jak właściwie wypaść na rozmowie kwalifikacyjnej. Każda chętna osoba, będzie mogła wysłać nam swoje CV abyśmy mogli powiedzieć co warto zmienić a co bardziej wyróżnić.

 


 

 

 

Data: 25.08.2021 r. (środa), godzina 10:00-11:30

 

Prelegentka: Kinga Rogala Gutowska, headhunterka, doradczyni kariery, handlowiec, ekspertka rynku pracy, szkoleniowiec

 

Tytuł webinaru: Kompetencje przyszłości jak je zidentyfikować /rozwijać uwzględniając aktualną sytuację na rynku pracy

 

Link do rejestracji: https://kariera.kul.pl/index.php/451519?lang=pl

 

Opis webinaru:Czy istnieje uniwersalny zestaw kompetencji? Jak je zdobyć? Jak szlifować? Jak odnaleźć się w świecie, gdzie jedyną stałą rzeczą jest zmiana? Na te i inne pytania postaramy się odpowiedzieć w trakcie naszego spotkania

 

Kinga Rogala Gutowska- Absolwentka zarówno Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego, Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego jak i studiów podyplomowych na kierunku „trener biznesu” realizowanych przez Europejski Instytut Psychologii Biznesu we współpracy    z     Wyższą     Szkołą     Przedsiębiorczości  i Administracji. Od ponad 10 lat związana z branżą HR.  Na co dzień pracuje w międzynarodowej korporacji na stanowisku branch managera odpowiedzialnego za rozwój usług rekrutacji stałych na rynku woj. Lubelskiego oraz podkarpackiego. Zajmuję się również prowadzeniem projektów szkoleniowych, nastawionych na rozwój kompetencji miękkich, osiągnięcie wyników i budowanie zaangażowania wśród uczestników. Świetnie orientuje się w najnowszych trendach HR i sprzedaży, specjalizuje się także w szkoleniach sprzedażowych oraz warsztatach doskonalenia umiejętności rekruterskich.

Pozytywne myślenie,  upór  oraz  nieustająca  chęć  rozwoju – m.in. dzięki takiej postawie  jest w miejscu w którym zawsze chciała być, realizując się na kilku płaszczyznach równocześnie.


 

 

 

Data: 26.08.2021 r. godzina 10:00- 11:30

 

Prelegentka:Justyna Pytko, Corporate Trainer | HRM Consultant| Career Coach

 

Tytuł webinaru: Zbuduj profesjonalny profil na LinkedIn

 

Link do rejestracji: https://kariera.kul.pl/index.php/295379?lang=pl

 

Opis webinaru: „Zbuduj profesjonalny profil na LinkedIn" pod okiem doświadczonego Headhuntera i Projektantki Kariery z marketingowym zacięciem.  

Webinar jest skierowany zarówno do osób wchodzących na rynek pracy, poszukujących nowych wyzwań zawodowych jak i przedsiębiorców.

Mając spójny i autentyczny wizerunek na LinkedIn budujesz profesjonalną sieć kontaktów i:

  • przyspieszasz proces poszukiwania pracy,
  • zwiększasz swoje szanse w procesie rekrutacji,
  • przyciągasz uwagę rekruterów i łowców talentów,
  • zwiększasz sprzedaż swoich usług,
  • otrzymujesz atrakcyjne oferty współpracy.

Jako uczestnik webinaru otrzymasz zeszyt ćwiczeń oraz niezawodne PROtipy dzięki którym odnajdziesz się na współczesnym rynku pracy i poprawisz jakość swojego życia zawodowego.

 

Justyna Pytko-znana również jako Projektantka Kariery, jest twórczynią konceptu lukratywnej pracy, mentorką Fundacji Kobieta Niezależna oraz autorką książki “Szukam Pracy! Znajdź pracę, o której marzysz”, kursu online „Zaplanuj i świadomie zarządzaj swoją karierą” i podcastu „Porozmawiajmy o Twojej pracy”.

Zarówno kobiety, jak i mężczyzn wspiera w świadomym budowaniu kariery. Towarzyszy im w procesie programowania i rozwoju kariery lub w procesach zmian jak przebranżowienie, przekwalifikowanie lub poszukiwania lepszej pracy.

Współpracuje zarówno z przedsiębiorcami jak i osobami pracującymi na etacie. Pomaga im zrozumieć mechanizmy współczesnego rynku pracy, poznać lepiej swoje kompetencje, odkryć własne talenty i budować autentyczną markę osobistą.

Do procesu projektowania kariery podchodzi w sposób indywidualny i holistyczny. W swojej pracy łączy doradztwo, mentoring i coaching.

 


 

Data: 28.07.2021 r. godzina 11:00-12:30

 

Prelegentka: Agata Węgier- Ciornei, Coach Mocnych stron i talentów Gallupa,Trener biznesu, Life&Business Coach EMCC, Riess Profile Master, Konsultant.

 

Tytuł webinaru: Praktycznie o talentach-dlaczego warto budować swoje życie zawodowe w oparciu o mocne strony i naturalny potencjał

 

Link do rejestracji: https://kariera.kul.pl/index.php/766978?lang=pl

 

Opis webinaru:

Dlaczego talent to jeszcze nie mocna strona?
W czym znajomość swoich naturalnych, wrodzonych cech i ich rozwój może mi pomóc?
Jak znaleźć i określić swoją drogę zawodową, lub chociaż jej początek, lub nowy kierunek?
Czy ja w ogóle mogę być w czymś wybitna/y?
 
Na te i inne pytania znajdziesz odpowiedź podczas spotkania. 
Dowiesz się także jak możesz wpłynąć na własną motywację wewnętrzną, jak poradzić sobie z wewnętrznym sabotażystą i jak talenty mogą pomóc zrozumieć instrukcję do samej/samego siebie. 

 

Agata Węgier- Ciornei- Moje główne role i doświadczenie zawodowe: Zawodowo funkcjonuję jako trener, coach, konsultant d.s. sprzedaży, specjalista ds. komunikacji. W pracy z zespołami i grupami łączę koncentrację na indywidualnym potencjale z przełożeniem tego na współpracę zespołową. Jako Coach mocnych stron i talentów Gallupa i Reiss Profile Master, pomagam zrozumieć indywidualną motywację wewnętrzną, talenty oraz wspieram w tym jak w oparciu o nie budować skutecznie i spójnie role zawodowe i osobiste. Doświadczenie zawodowe zdobywałam pracując w firmach o zasięgu ogólnopolskim i międzynarodowym na stanowiskach specjalistycznych i kierowniczych. Branże w których pracowałam to m.in. PR i marketing, handel, ubezpieczenia, obsługa Klienta, bankowość, finanse. Mam na swoim koncie ponad 8000 godzin pracy w charakterze trenera. Od 14lat lat jestem związana z planowaniem, organizacją, sprzedażą, prowadzeniem szkoleń, procesów rozwojowych, komunikacją wewnętrzną, tworzeniem i wdrażaniem standardów obsługi Klienta, treningami “taining on the job”. Mój konik i bliskie mi obszary to praca z motywacją wewnętrzną, usprawnianiem komunikacji, autentyczna sprzedaż, rozwój pracowników i organizacji w oparciu o kulturę mocnych stron i talentów. Pracuję rzetelnie, nie zawsze konwencjonalnie, acz etycznie. Jestem działaczem, zapalam ludzi i ożywiam pomysły. Najefektywniej funkcjonuje w roli katalizatora spraw i komunikacji dzięki którym rozpoczyna i dzieje się praca. Motywuję i angażuję. Do współpracy wnoszę świadome i celowe działanie. Czynię dialog efektywnym, dynamicznym, uważnym; Dzięki silnie rozwiniętej empatii, słucham także poza słowami co sprawia, że jestem skuteczna zarówno na sali szkoleniowej, w sprzedaży doradczej, budowaniu i utrzymywaniu relacji z klientami. Buduję atmosferę zaufania, zrozumienia i poczucia sensu. Jestem zorientowana na ludzi; Cenię innowacje, które przeciwstawia myśleniu, co pomaga mi twórczo działać w środowiskach w których funkcjonuję wspierając rozwój innych.

 

 

 

Autor: Marta Szymańska-Jarosz
Ostatnia aktualizacja: 21.07.2021, godz. 07:51 - Barbara Szymczak