Zarządzeniem Rektora KUL z 28 stycznia 2021 utworzona została Akademia Nowoczesnych Mediów i Komunikacji KUL

 

Do zadań Akademii Nowoczesnych Mediów i Komunikacji KUL należy w szczególności:

  1. organizowanie i prowadzenie zajęć praktycznych dla studentów KUL;
  2. inicjowanie i prowadzenie działań związanych z komunikacją i promocją KUL, w tym komunikacją międzynarodową;
  3. obsługa medialna poszczególnych jednostek KUL;
  4. oferowanie szkoleń i warsztatów kierowanych do instytucji, firm, organizacji, stowarzyszeń i osób prywatnych;
  5. oferowanie programów dydaktycznych dla młodzieży i seniorów;
  6. realizowanie warsztatów i zajęć w ramach projektów edukacyjnych KUL;
  7. realizowanie programów badawczo-naukowych;
  8. przygotowywanie programów kierowanych do mediów dot. wspólnych działań w zakresie podnoszenia jakości przekazu, wymiany treści, oferty biznesowej, projektów;
  9. doradztwo medialne dla instytucji;
  10. redagowanie „Przeglądu Uniwersyteckiego”;
  11. organizowanie wydarzeń i uroczystości uniwersyteckich z udziałem Rektora KUL;
  12. promowanie nauczania św. Jana Pawła II.

 

Pracę ANMiK koordynuje Kolegium ds. Komunikacji, Promocji i Mediów, w składzie:

  • dr hab. Ewa Trzaskowska, prof. KUL – Prorektor KUL ds. kształcenia,
  • dr hab. Agnieszka Łukasik-Turecka – Dyrektor Instytutu Nauk o Polityce i Administracji,
  • dr hab. Justyna Szulich-Kałuża, prof. KUL – Dyrektor Instytutu Dziennikarstwa i Zarządzania,
  • dr hab. Michał Wyrostkiewicz, prof. KUL – Pełnomocnik Rektora KUL ds. filii KUL w Stalowej Woli,
  • ks. dr Filip Krauze – Pełnomocnik Rektora KUL ds. kontaktów międzynarodowych oraz współpracy z uczelniami katolickimi,
  • dr hab. Robert Szwed – Kierownik Katedry Kultury Medialnej,
  • Renata Horbaczewska – Wiceprezes Zarządu Fundacji Rozwoju KUL.

Szczegółowe zasady działania Kolegium określa Pełnomocnik Rektora KUL ds. komunikacji i promocji, po akceptacji Rektora KUL.

 

Wszelkie sprawy prosimy zgłaszać, w miarę możliwości, przez system zgłoszeń na platformie e-kul:
e.kul.pl/zgłoszenia/nowe zgłoszenie
Adresat: Akademia Nowoczesnych Mediów i Komunikacji
Kategoria: fotograf, UCM, grafik, organizacja uroczystości, materiały promocyjne, strona internetowa itp.

 

W związku z wykonywaniem przez Dział zadań na rzecz całej społeczności uniwersyteckiej prosimy o zgłaszanie potrzeby ich wykonania z co najmniej tygodniowym wyprzedzeniem (w przypadku grafika oraz materiałów filmowych z trzytygodniowym wyprzedzeniem). W przeciwnym wypadku nie możemy zagwarantować, że zdołamy wykonać je w terminie.

 

Zgodnie z zarządzeniem likwidacji uległy Uniwersytet Otwarty KUL oraz Dział Komunikacji, a Uniwersyteckie Centrum Medialne weszło w skład Akademii. 

Autor: Leszek Wojtowicz
Ostatnia aktualizacja: 27.04.2021, godz. 11:21 - Katarzyna Bojko